Najważniejsze to wiedzieć co się sprzedaje
A jak widać na poniższym zdjęciu nie każdy to wie.
1799zł za model warty już połowę? Nie, to chyba nie jest dobra oferta. Oczywiście na zdjęciu widzimy model Samsung Galaxy S, który zawojował rynek dwa lata temu, natomiast opis przedstawia Samsunga Galaxy SII, model zeszłoroczny. Brakuje zdjęć prasowych Galaxy SII?
APO (A przy okazji) w marcu Samsung oficjalnie udostępnił aktualizację systemu do Ice Cream Sandwich, a w ulotce ciągle widzimy Gingerbread. Ktoś sprzedaje leżaki magazynowe? Nie ma komu uaktualnić systemu?
Ulotka powinna zawierać poniższe zdjęcie przedstawiające Samsunga Galaxy SII:
Ale kto by się przejmował takimi szczegółami? Czyż nie od tego każda ulotka promocyjna zawiera klauzulę: “Zastrzega się możliwość wystąpienia błędów w procesie przygotowania ulotki do druku, w niektórych przypadkach ceny produktów w sklepach mogą być wyższe niż w ulotce…”
Oczywiście takie przypadki nigdy nie będą uzasadnione. Trochę porażka nie sądzicie?
J.A.S. 2012
1 lipca 2012 @ 04:10
przy tej cenie to i tak nikt nie zwróci na to uwagi :-p
20 czerwca 2012 @ 22:12
Wygląd to pierwsze na co zwracamy uwagę. A tutaj wygląd się nie zgadza 😉 . Gazetka powinna być traktowana jak oferta handlowa, choć w tym wypadku lepiej byłoby gdyby było odwrotnie.
20 czerwca 2012 @ 21:35
W zasadzie to mogli mieć telefony z Android 4, ale może o tym też nie wiedzieli, tylko ze starszych modeli spisali 🙂