Zmiany w usłudze Doładowanie za Oglądanie w Orange

Z uwagi na rosnącą popularność usługi Doładowanie za Oglądanie w Orange operator postanowił trochę ją uatrakcyjnić zwiększając kwotę jaką można dostać za oglądanie reklam.  Warunkiem skorzystania z promocji jest posiadanie oferty Prepaid lub Mix i urządzenia na systemie Android.

Ten ostatni warunek nie musi być zachowany – o czym napiszę w odrębnej wiadomości – Jak zdobyć doładowanie z wykorzystaniem komputera.

Doładowanie za Oglądanie

Aby skorzystać z promocji Doładowanie za Oglądanie należy:

  • wysłać SMS o treści START na nr 80069 (0 zł)
  • pobrać aplikację, do której link otrzymasz w zwrotnym SMS-ie
  • zarejestrować się w usłudze – wypełniając wszystkie dane
  • oglądać reklamy i odpowiadać na pytania – aby otrzymać doładowanie, które trafi na konto promocyjne.

W ciągu tygodnia emitowanych jest 5 bloków reklamowych, za każdy można otrzymać 1 zł – czyli 5 zł w tygodniu, co da nam nawet 25 zł w miesiącu. To jest zmiana, o której pisałem – poprzednio można było otrzymać „tylko” 15 zł w miesiącu.

Przed chwilą wysłałem sms, zarejestrowałem się w usłudze i pobrałem aplikację – wszystko jest przygotowane tak, aby klikać Dalej, Dalej, Dalej i ewentualnie wprowadzić kod z smsa. Rejestracja, pobranie aplikacji i oglądanie przebiegło bez problemów – 1 zł na koncie jest – i powiem szczerze, że nie chce mi się dalej bawić 😉

Poniżej kilka screenów z aplikacji:

Co jest ważne – środki z doładowania ważne są 7 dni, więc jest to promocja do wykorzystywania na bieżąco. Mało tego aplikacja nie pozwoli nam na wyświetlenie kolejnych bloków reklamowych – jeżeli nie doładujemy konta istniejącą kwotą – w tym wypadku 1zł. Wynika z tego, że po obejrzeniu bloku musimy przelać 1zł na konto promocyjne i mamy 7 dni na wykorzystanie tych środków. Pojawia się pytanie czy ważność konta się sumuje? Czy  środki z reklam mają swoją ważność konta? Co jeżeli konto promocyjne mamy ważne do np marca 2013?

Udanej instalacji, oglądania i doładowań.

J.Ś. 2012

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

Pocket